اسکار یا اسلام؟
 
عاشورایی شویم
 
 

بسمه تعالی

بر خودم واجب دونستم که در رابطه اتفاقات پیرامون اسکار گرفتن (آقای) فرهادی ، چند خطی با شما دوستان عزیز صحبت کنم و ازنظرات شما بهره مند بشم

برای من که این واضح است که این آقا مسلمان نیست بلکه باعث ازبین رفتن آبروی مسلمانان هم هست و نمی خوام وقت شما عزیزان رو با صحبت کردن  در باره ی این آقا تلف کنم فقط نظر شما رو به این چند بیت زیر جلب می کنم  

اسلام، اعتقاد و نظــــــــــام و هویت است                           هر کس نداشت در دو جهان رستگار نیست

از جاهلیّتِ مجوس نگـــــــیریم رسم و راه                            ما را به جز ولایت مهدی (عج) شعار نیست

گر مدعی تلاش به تـــــــــــــــوهین ما کند                            با او بگو که از تو جز این انتظار نیست

از شما می خوام که در این مورد کمی فکر کنیم .... به نظر شما چرا یک فیلم ایرانی باید اسکار بگیره یعنی توی دنیا در قسمت فیلم های خارجی هیچ فیلم دیگه ای نبوده که بتونه این جایزه رو بگیره

من به شما میگم بله ، فیلم های بسیاری بوده که بتونن این جایزه رو بگیرن ولی کمی فکر کنیم چرا آمریکایی که چشم دیدن پیروزی ملت ایران و نظام اسلامی رو ندارن  ،برترین جایزه سینمایی جهان رو به یک فیلم ایرانی میدن ؛ غیر از اینه که این فیلم ازچندین  نظربه  استقلال و دین و مذهب ایران اسلامی لطمه  میزنه و باعث تضعیف ایران اسلامی میشه  

شاید بپرسین که چرا این رو به سیاست ربطش میدین ،  حتما این فیلم از نظر هنری بسیار عالی بوده که توانسته چنین جایزه ای رو بگیره ...... من میگم که شاید شما راست بگین،اما ..... پس چرا معاون وزیر امور خارجه آمریکا باید بلا فاصله  بیاد و به این آقا از طرف دولت آمریکا تبریک بگه ....

رهبر عزیزمون حرف جالبی فرمودند که هر وقت دیدید که دشمن دارد برای شما دست می زند بدانید که به دروازه خودی گل زدید....

اما سخن دیگرم با مسئولان سینما و وزارت فرهنگ و صدا و سیما است ...

شما که ادعای مسلمانی و دین داری میکنین چرا باید به استقبال کسی برید که اول با فاسد ترین بازیگر زن  غربی دست میده و عکس های نیم رخ و تمام رخ با این بازیگر می گیره و در روز دریافت جایزه اسکار با زن برهنه آمریکایی روبوسی می کنه و....

شما چرا به خاطر این جایزه این قدر از این آقا تعریف می کنین که بله باعث عزت ایران شده و ...

آیا دین اسلام عوض شده که ما از اون خبر نداریم یا شماهایی که ادعای دین داری می کردید عوض شده اید و یا اسلام شما اسلام آمریکایی است و یا به قول آیت الله علم الهدی قرائت شما از دین یه چیز دیگری است و یا این که نگاه متفاوت فرهنگی دارین؟

از شما دوستان عزیز به خاطر گرفتن وقت شریفتون عذرخواهی میکنم و از شما می خوام بنده حقیر رو با نظراتتون راهنمایی کنین.

ان شاء الله که تونسته باشم وظیفه خودم رو انجام بدم وبه شما کمک کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 12:17 :: توسط : تورج قیداری

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 7776
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1